بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

تولدم مبارک

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
تولدم مبارک

 

 


 22 بهمن روز تولدمه 


هیشکی رو واسه آپم خبر نمیکنم 


تا ببینم کیا بهم سر میزنن و با معرفت ترن


پیشاپیش ولنتاینتون هم مبارک باشه

 

و امیدوارم بهتون خوش بگذره 


فعلا با اجازه 


خداحافظ تا دوم اسفند



نظرات شما عزیزان:

آلیس
ساعت23:43---22 بهمن 1391
چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

تولدت مبارک
برو به این آدرسی که برات گذاشتم

http://www.persiancards.com/images/ecard/26.swf


آلیس
ساعت23:34---22 بهمن 1391
سلام
التماس دعا
میری سلام من رو به امام رضا برسون یادت نره ها خیلی دلم براش تنگ شده!!!!


راستی تولدتم مبارک باشه انشاالله 600 سال زنده باشی


آلیس
ساعت23:33---22 بهمن 1391
سلام
التماس دعا
میری سلام من رو به امام رضا برسون یادت نره ها خیلی دلم براش تنگ شده!!!!


راستی تولدتم مبارک باشه انشاالله 600 سال زنده باشی


الـــــــــــــــــــــــــــــــی
ساعت14:00---22 بهمن 1391
عزیزم تولدت مبارک
دســــــــــــــــت
هوووووووووووووووووووووووووور ا


Ghazal
ساعت12:24---19 بهمن 1391
پس فردا تفلدته...!؟
تولد تولد تولدت مبارککککک...

فردا تفلد یکی از دوستای منم هست!
خب دیگه تولد مبالک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,;ساعت23:51;توسط امین; | |