بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

مشکل نر افزاری

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
مشکل نر افزاری

 

 دخدر همکلاسی من تو دانشگاه:

 

سلام کامپیوترم ایراد پیدا کرده من:

 

سلام چه ایرادی؟ همکلاسی:

 

وقتی رمز عبورم رو میزنم به صورت

 

ستاره در میاد، من: خوب اون برای

 

امنیته که وقتی تو اتاق کسی هست

 

رمزتون رونگیره همکلاسیم:

 

درسته اما وقتی هم تنهام به

 

صورت ستاره نمایش میده :||| !!!!!



نظرات شما عزیزان:

دخترسایه
ساعت14:43---16 ارديبهشت 1392
من تلاش کردم از تو اون قسمتی که اون پایینه خودمو بلینکم نمیدونم شد یانه؟؟؟
پاسخ: نه اونجا نمیشه عزیز


سالی
ساعت21:02---31 فروردين 1392
با مخـــاطب خــاصم دعوام شد....بــــعد دو روز میـــگه بیا از اول شروع کنیم.....منم گــفتم اکی...asl plz?
ولــی نمیـــدونم چرا گوشیشو خــاموش کـرد....
بی جـــنبه روانــــی...


Venu3
ساعت20:44---30 فروردين 1392
salam khoobin?
matalebe jadiid up shodan khsohal misahm bekhoondi va be dgaran ham tosie konid bekhoonan chon amoozande va mofid hastan


سالی
ساعت16:21---27 فروردين 1392


پريسا
ساعت11:47---26 فروردين 1392
چــرا گاهی بعضی از آدم ها یادشون میره که تو مسیر زندگی خیلی جاها پا به پاشون بودی ،خیلی وقت ها دستشون گرفتی گاهی حداقل خواستی که پناهگاهشون باشی ،یه جاهایی شکستی تا قد بکشن ،باختی تا بردن یاد بگیرن..اما اونا اول مسیری که لازمشون داری درجا میزنن!!!!



منیـــــره
ساعت22:51---24 فروردين 1392
جدا راس میگی؟ چه جوری؟؟؟

sepideh
ساعت18:48---24 فروردين 1392
عالی بودن

منیـــــره
ساعت11:33---24 فروردين 1392
دوباره سلام یونس جان... گفتی میتونی آرزومو برآورده کنی؟؟؟؟؟؟؟؟ راس میگی؟؟؟؟ کدومشو؟؟؟

Elinooos
ساعت20:22---23 فروردين 1392
mamnoon az hoozoore garm va hamishegit
be zoodi matlabi up mishe motasefane chon porojehaye sangin daram kami diratr mataleb up mishan ama matalebe ba arzeshi khaham gozasht


یاسی
ساعت17:10---23 فروردين 1392
سلام یونس جان من که مطلبات رو خیلی دوس دارم .

منیـــــره
ساعت14:01---23 فروردين 1392
یه بازی توی وبلاگ نویسا شروع شده به عنوان بازی آرزوها...
اگه کسی ازت دعوت کرد این بازی رو ادامه بدی (در اینجا من) باید لیست آرزوهاتو توی وبلاگ خودت بنویسی و یه پست واسه این موضوع اختصاص بدی. آخه یه رازی هست که میگه اگه آرزوهاتو بنویسی و مدام با خودت زمزه اش کنی همه کائنات دست به دست هم میدن به اون آرزو برسی...
بعد از اینکه آرزوتو نوشتی از سه نفر دیگه دعوت به این بازی میکنی.
میتونی به وب منم سربزنی و پست آرزو رو بخونی متوجه میشی...


shayan
ساعت13:42---23 فروردين 1392
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری مطالب هاتم حرف ندارن.....من شمارو لینک کردم خوشحال میشم بهم سربزنی و اگه خوشت اومد منو هم لینک کنی تا شاید از طرف وبلاگ شما کسی به من سر بزنه
ممنوووووووون میشم باااااااااااااای موفق وسربلند باشی


ava
ساعت12:28---23 فروردين 1392
جالب بود،خوشمان آمد

منیـــــره
ساعت10:19---23 فروردين 1392
سلام...
لطفا دعوت بنده با نوشتن یه پست از آرزوهاتون توی وبلاگ خودنتون برای شرکت در بازی رویا و آرزو بپذیرید. شما هم از سه نفر دعوت به بازی کنید.


منیـــــره
ساعت9:25---23 فروردين 1392
هوش و ذکاوتش تو حلقم...

asali
ساعت22:13---22 فروردين 1392
baba 2khtara enghadam kheng nistanaaaaa.upaaam

Ghazal
ساعت14:14---22 فروردين 1392
na nashodam

آلیس
ساعت12:00---22 فروردين 1392
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را،

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم،

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند،

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست..


Ghazal
ساعت11:13---22 فروردين 1392
هِ هِ...الان بخندیم یا پاپیون ببندیم
خعلی مسخره بود


تبسم
ساعت10:15---22 فروردين 1392
خــــدایا ...!
گاهى كه دلــــم از این و آن و زمین و زمان مى گـیـــرد
نگـــاهم را به سوى تــــو و آســـــمان مى گیرم
و آنقدر با تو درد و دل مى كنم تا كم كم چـشــــم هـــایم با ابـــرهاى بارانیت همراهى مى كنند
و قــلـــبـــم سـبــك مى شود
آنوقت تو مى آیى و تمام فضاى دلم را پر مى كنى
و من دیگر آرام مى شوم
و احــســـاس میكنم هیچ چیز نمى تواند مرا از پاى در بیاورد
چون تو را در قــلـبـــم دارم


تبسم
ساعت10:14---22 فروردين 1392
دوست دارمـ از تــ ـهـ دل ٬ دلـ ـی کـهـ پر پر میزنـ ـهـ
دلی کـ ـهـ ساز عشقتو از همـ ـهـ بهتر میزنـ ـهـ
دوست دارمـ حتـ ـی اگهـ یـ ـهـ شبـ بـ ـهـ خوابــ من نیای
عاشقتمــ ـ مثل همـ ـهـ حتـ ـی اگـ هـ منـ و نخوای


تبسم
ساعت10:14---22 فروردين 1392
بهترین آرایش ها در زندگی :
حقیقت برای لب ها
بخشش برای چشم ها
نیکوکاری برای دست ها
لبخند برای صورت
عشق برای قلب


تبسم
ساعت10:13---22 فروردين 1392
ــن دِلَـــمـ مـﮯخــاهَد ســاعَتـﮯ غَــرقـِـ دَرونـَمـ بــاشَمـ!!!


عـارﮮ اَز عــاطفـﮧ هــا...


تـُهـﮯ اَز مــُوجــ و سَــرابــ...


خــالـﮯ اَز هـَر چـﮧ فـِراقــ...


مـَــن نـﮧ عــاشَِقــ هَســتَـمـ،


وَ نـﮧ مُحــتـاجـِ نِگــاهـﮯ ڪـﮧ بِلَغــزَد بـَـر مـَــن...


مـَــن...


دِلَــمـ تَنــگــِ خــودَمـ گَشــتـﮧ و بَـــسـ ...!!!

دلتنگـــــم !!!


تبسم
ساعت10:12---22 فروردين 1392
آدما باید یکیو داشته باشن که هر وقت
خسته
پکر
داغون
عصبی
و مریض بودی
ازت نپرسه
چرا؟
فقط دستت رو بگیره و بگه :
بلند شو بریم یه دور بزنیم، دوست ندارم این شکلی ببینمت..


تبسم
ساعت10:11---22 فروردين 1392
یمـ ـہ شَبـ ـ اَستـــ ــ اتـ ـاقِ تـ ـاریڪـ...

تـَפֿـتـِـ ـ פֿפּابـَـ ـم...بـ ـآلِـ ـش פֿـیسـَـ ــم...

פּ بـ ـآز مَنـَـ ـم

ڪِـ ـہ اَز בَر בِ בِلتَنــ ـگے...

مُچـ ـآلـ ـہ میشَــפּҐ زیـــ ـــرِ پَتـــפּ...

تمـ ـآҐ اُستـפֿـפּآטּ هایـَ ـم تیـــــــ ــــــر میکِشَـ ـב

تَــ ــرڪ ڪَرבَטּ یـ ـآב تــــــ ــ ـــפּ...

از تَـ ـرڪ اِعتیــــ ـــــــــاב هَـ ـم

سَـפֿتــــ تـَ ـر اَستــــــ ـ...


ستاره
ساعت9:24---22 فروردين 1392
سلام به محض دیدن کامنتت اومدمممممممم

بامزه بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,;ساعت7:16;توسط امین; | |